RATY 0%!!! RATY 0%!!! RATY 0%!!! RATY 0%!!! RATY 0%!!! RATY 0%!!!

Reklamacje i zwroty

Zgodnie z Regulaminem sklepu reklamacje i zwroty rozpatrywane są wg. pkt. 7 i 8.

7. Reklamacje i gwarancja

7.1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostarczanym towarze będą rozpatrywane natychmiast po zgłoszeniu tego faktu Sprzedawcy. W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z pracownikiem GARMIN.sklep.pl pod numerem telefonu podanym na stronie internetowej lub mailem na adres: kontakt@sportivo.pl celem wyjaśnienia sprawy.

7.2. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta. W przypadku, kiedy odebrany towar nie działa lub usterka wystąpiła podczas eksploatacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą lub Gwarantem.

7.3. Podstawą uznania roszczeń reklamacyjnych Kupującego z tytułu gwarancji jest oświadczenie autoryzowanego serwisu lub gwaranta upoważniające do wymiany towaru.

7.4. Nie podlega reklamacji lub wymianie towar, gdy autoryzowany serwis stwierdzi, iż zgłoszona usterka powstała w wyniku niewłaściwego zamontowania, uruchomienia lub użytkowania niezgodnie z instrukcją obsługi.


8. Zwroty towaru

8.1. Klient (Konsument) może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar należy odesłać razem z fakturą lub paragonem. Do przesyłki należy dołączyć pismo informujące, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu. Zwracany Towar musi zostać odesłany przez dowolną firmę kurierską lub Pocztą Polską z zaznaczoną opcją "możliwość sprawdzenia zawartości przed odebraniem". Towar nie może nosić śladów użytkowania wykraczającego poza czynności zwykłego zarządu. W szczególności nie może zostać zarejestrowany w serwisie Garmin na żadne dane, gdyż pozostawia to trwały ślad powiązany z urządzeniem. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "zwrot". Zwrot wartości produktu dokonamy zostanie na Państwa rachunek bankowy lub przekazem pocztowym w terminie 14 dni. Nie podlegają zwrotowi koszty odesłania towaru do naszej firmy. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt. Nie podlega zwrotowi oprogramowanie zakupione osobno jak i w zestawie z urządzeniem do nawigacji. Więcej na temat zwrotu towaru zakupionego przez internet można dowiedzieć się ze strony http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php-story=31

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY